• ДОСТАВКА ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ПОКИ ТІЛЬКИ ПО УКРАЇНІ
    Відправлення товарів 1 раз на добу до 18.00 за Київським часом

ДОСТАВКА ТА СПЛАТА

ЯК МИ ПРАЦЮЄМО З КЛІЄНТАМИ ПО ДОСТАВЦІ ТА ОПЛАТІ

1

Ви вибираєте бажаний товар

  • Вибравши товар, ви відправляєте його у КОШИК ПОКУПОК та у самому кошику починаете ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
  • При оформленні замовлення, ви заповнюєте:
    - обов'язкові поля (обов'язкові до заповнення) та
    - додаткові поля (за бажанням),
    які допоможуть нам швидше, і точніше сформувати ваше замовлення.
  • Після зазначення усіх даних натисніть ПІДТВЕРДИТИ ЗАМОВЛЕННЯ
2

Уточнення замовлення

  • Після вибору способу доставки та оплати, наш менеджер вам зателефонує, щоб уточнити деталі замовлення.
  • Після узгодження всієї інформації, менеджер надасть вам реквізити для сплати та уточнить контакти особистості від якої нам надійде сума за обраний вами товар.
  • Далі вам необхідно сплатити замовлення.
3

Оплата замовлення

  • Після розмови з нашим менеджером, вам необхідно буде ввести оплату відповідно способу оплати, обраному при оформленні замовлення та після узгодження з нашим менеджером.
  • Хочемо звернути вашу увагу, що ми працюємо за двома спо́собами доставки та оплати:

  • 1. Доставка "Новою Поштою" за рахунок клієнта:
    1.1 Оплата на карту Приват Банку (100% оплата перекладом на банківську карту "ПриватБанк");
    1.2 Накладений платіж (Оплата при доставці після отримання та перевірки на справність товару);
    2. Доставка "УКРПоштою" за рахунок клієнта:
    2.1 Тільки Оплата на карту Приват Банку (100% оплата перекладом на банківську карту "ПриватБанк").
4

Повторне погодження з нашим менеджером

  • Цей пункт тільки для прямої оплати на картку ПриватБанку!
  • Після надходження необхідної грошової суми до нас на рахунок, вам прийде повідомлення на раніше вказану E-MAIL-адресу та наш менеджер знову вам зателефонує.
  • Він повідомить вас про те, що сума надійшла нам на рахунок і розповість вам деталі доставки вашого товару.
5

Довгоочікувана доставка!

  • Після оформлення замовлення, узгодження деталей і оплати вам необхідно буде в приблизно вказаний термін прийти на раніше вказаний (номер або адресу) поштового відділення і отримати свою посилку й переконатися в якості та справності товару.
  • Після чого, залишити відгук і поставити оцінку про товар на самій сторінці товару.
    Ми будемо вам дуже вдячні, а клієнтам ви допоможете краще орієнтуватися по товарах.
6

Обмін товару

  • Увага! Товар, куплений в нашому інтернет-магазині поверненню не підлягає, зате його можливо обміняти!
  • Якщо ви виявили несправність купленого товару, отримані при доставці або ж в роботі механізму товару, то ви можете зробити обмін протягом 14 днів, після отримання товару на руки.
  • Для того, щоб подати заявку на ОБМІН ТОВАРУ, є два способи:
  • 1. На сторінці КОНТАКТИ, можна заповнити контактну форму та у розділі контактної форми Мета листа, обрати Обмін товару. 2. Зателефонувати на один з номерів телефону:
    +38(073) 105-40-90 +38(068) 306-40-90

Доставка часов осуществляется пока только по Украине!